quinta-feira, 20 de novembro de 2014

Truth

Truth: the most important word in the whole world. You can't hide from the truth because the truth is all there is. I don't mind about tears; neither about missing any and everything. I don't mind about white papers and I prefer colors and letters. I don't care if you write in black or in blue. I don´t mind about killing utopia. I just want to have the perfect life. No time to spend with nothing less than my perfect life, and now. You can't hide from the truth because the truth is all there is. You can't hide from the truth because the truth is all there is. You can't hide from the truth because the truth is all there is. 


| Pt |

Verdade: a palavra mais importante no mundo inteiro. Não te podes esconder da verdade, porque a verdade é tudo que existe. Eu não me importo com lágrimas; nem com a falta de toda e qualquer coisa. Eu não me importo com folhas brancas e prefiro cores e letras. E eu não me importo se escreveres a preto ou a azul. Eu não me importo com a morte da utopia. Eu só quero ter a vida perfeita. Sem tempo para gastar com nada menos do que a minha vida perfeita e agora. Não te podes esconder da verdade, porque a verdade é tudo que existe.