sexta-feira, 17 de outubro de 2014

Anda Comigo Ver Os Aviões

Things you say that make a difference. Special people who do not know they are special. People filled with dimension despite their age. I do not mind that I might not had been the only one there one day. In that place found during the day by the way of the surprise of the hour. The thing I enjoy the most is going after other places, other people. The second thing I like most is someone leading me to go wherever I don't know I'm going. Because I really want to see the genie of the lamp. And, once again, places where planes land and takeoff. Ideas laced in white as in dreams. Because I record all the things said.


| Pt |

Coisas que se dizem e fazem diferença. Pessoas especiais que não sabem que são especiais. Pessoas cheias de dimensão apesar da idade. Não me importo nada que não tenha sido só eu um dia ali. Naquele lugar encontrado de dia pelo caminho da surpresa da hora. A coisa que eu mais gosto é de ir atrás de outros locais, outras gentes. A segunda coisa que eu mais gosto é que me levem aonde eu não conheço. Porque eu quero mesmo ver o génio da lâmpada. E outra vez lugares onde os aviões aterram e levantam. Ideias rendilhadas de cor branca como nos sonhos. Porque eu gravo todas as coisas que se dizem.