domingo, 12 de julho de 2015

Our Love

Our love has no statement. There is no song that draws him. Our love is my absence (here). It is a set of paths of any continents. It is my gaze concentrated on you without predicates. It is a wonder of surprise. Thinking about respecting your genius. To cry because it is full of life. And our skins getting tanned this time of Summer. A set of paths of now that the past did. It is all a new song. My hand taking time in your complexion. Your street becoming my street. My hand wanting forever to grab your hand. My soul becoming yours. And our love with no statement making me sing.



| Pt |

O nosso amor não tem enunciado. Não tem uma só música que o traga. O nosso amor é a minha ausência (aqui). É um conjunto de caminhos de quaisquer continentes. É o meu olhar centrado em ti sem predicados. É um discorrer de espanto. Pensar em respeitar o teu génio. Chorar por se estar cheio de vida. E as nossas peles amorenando neste tempo de Verão. Um conjunto de caminhos de agora que o passado fez. É tudo uma nova canção. A minha mão demorando-se na tua tez. A tua rua a ser a minha rua. A minha mão a querer para sempre agarrar a tua mão. A minha alma tornando-se tua. E o nosso amor sem enunciado fazendo-me cantar.